Hey you! Came here!!

Tergoda kah anda dengan Blog ini ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, April 3, 2011

FALLING IN LOVE!!

Yeaaaah...setelah berkurun2 ku tinggalkan blog ini akhirnye aku kembali ke pangkal libaslaju2 nih! hahaha!!
apekah...?? FALLING IN LOVE ? Tetibeeeeeeeeeeeeeeeee je.. Normal laaaaaaa.. Fitrah manusia yang mempunyai perasaan...Salah ke aku nak falling in LOVE nih ... ?  ALLAMAK!!! Lupe nak bagi salam. Assalamualaikum kepade yang beragame islam..ceeeeewaaaaaaah...sopan nyeeeeeee...Hahahaha!! mak kate...

Ade ganaz, mesti ade sopannye.. 
Ade bengong ade bijaknye....
Ade kasar ade manjenyeeee....
Ade buruk, ade kacak nye..hahaha!!
KACAK ke .. ?
banyak la kau punye kacak!!

Pendek kate macam2 ade okeh!!
sudah tak yah merepek!! Niat hatiku nak wat short post je kooot....Heeeeee...........

Ni ha.....aku nak bagitau niiii....aku dah pandai jatuh cinta dah..dengan sape .. ? ni ha budaknye!!




That is Maddi Jane aka tunang aku..sekian saje yeee....Perghhhh...suare dyeeee.....dengar je aku terus suke weh!! 
aku tak pena tau pon kewujudan budak nih.. Ni pon aku tau sebab ade sorang rakyat Malaysia bagitau aritu....memang terbaek laaahh...aku suke aku suke!!!

Nak dengar dye nyanyi duet dgn aku tak ? 
Tengok sini!!


eh jap ade lagi ni!!


oiiit!! ade lagi laaa...


adehhhh..banyak la plak nk add....korang search je la kt youtube...
oh 1 lagi pndai2 la tekan play tu sendiri ea....

Somebody tolong la pinangkan beliau untuk akuuuuuuuuu......Hahahahhahaha!!!!


Sekian maceyyyyyyyyyyyyyyyyy.....


4 comments:

akU GaDis said...

sape sorang rakyat Malaysia bagitau tu? haha

gile perasan!! wekkk

Cik Shazie said...

mak aiii gile comel awk punye tunang. hoho..
penah dgr maddi ni nynyi lgu shontelle, impossible..sedap! ^^

aleeyaqaisara said...

tunang hang ke??

camne adik ak tunang ak xtau..*wonder

hee..

*luv Syahnia* said...

alo jaoh sgt kot
nak tlg pinangkan...

hehe