Hey you! Came here!!

Tergoda kah anda dengan Blog ini ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, December 12, 2010

iPHONE BEST.....TAPI......

" i-Phone best tapi leceh dowwwwhh....... " 

Tu lah yang aku dengar bile orang comment pasal iphone...eh sorry3!! Salam semua..luper la puler....hehe..
Yerp!! iphone memang lecey derrr...Seriously..tapi ni aku rase mase mule2 aku pakai dulu la..Sekarang biase sajer...Cume sekarang ni, yang mereka2 dok komplen  & tak puas hati sikit sebab tak boley nak explore iPhone punye internal storage. Semua nak kene gune iTune  ..
 
 


Bukan ape sangat pon..Cume nak share something..Sebenarnye bukan tak boley access internal storage kat iPhone tu..boley jer..Ade tools yang developer dah released actually..Cume kena pandai la nak cari...Untuk memudahkan kerja, aku ade la gak wat research sikit..And ade few tools yang aku gune untuk access and manage storage iPhone nih..Antaranye :



Banyak kan ? haaa..testing purposes...ade yang boley pakai..ade yang tak ley pakai..ade yang pakai 2 3 hari pastu out of service pulak...Macam2 lagi laa...

Tapi dalam banyak2 tools ni, satu je yang aku rase paling sesuai..Tapi nak cite gak pasal tools2 yang laen tu sikit!!!







First skali tools yang memang nampak terbaeeeekk..user friendlyyy.....easy-manage......Tapi hampeh!!!! Name dye iSpirit.



Mase mule2 dapat memang teruja gak la..tapi 1st day pakai, nak install application thru Application Manager,  terus "Not Responding" ..!! Ampeh!! Hancur luruh jiwe ku!!


Sumpah aku tak kaji lagi sume error message yang appeared nih!!Ape pasal ?
Mim, Alif, Lam, Sin..Bunyi dye ? "Buaye"!! hahahha
Pastu jumpe pulak application zaman purba yang di beri nama iFunbox..Haaa....setakat ni satisfactory aku adelah 85% lepas gune application ni..Mane nak dapat ?

Sile click Download

Sume bende aku boley access kat sini..Camne nak gune..? Hmmm.....Lu piiikiiiiir la sendiri!! Cume nak bagitau, jangan pandai2 nak remove folder2 dalam RAW File System tu okay..Tak pasal2 kang kne re-program balik kat apple store..Ade pape nak tanye kat aku pasal iPhone ?
boley email aku kat : pzy.krol@gmail.com

Sekiaaaaaaannn...

2 comments:

Ayuraza said...

ieee...seyes susah..
i pkai nokia c6-01 je pown..ni pun jenuh terkial-kial susah..hahaha

FyZa said...

pakai nset besa ja..x dak dt nk beli yg canggih2..isk..;'(